En aktiv båtklubb

Bidra med ditt medlemsskap för ett rikare föreningsliv i Bergkvara. Medlemskapet betalas på Bankgiro: 302-6911 och som kommentarer på inbetalningen skriver du namn och adress. Är ni hel familj skriv namnen på alla familjemedlemmar.

Vi i Bergkvara Båtklubb har cirka 200 medlemmar och anordnar en hel del aktiviteter såsom seglarskola, navigationskurser, utprickning av farled mellan Bergkvara-Djursvik-Örarevet samt i- och upptagning av större båtar. Vi ser också till att våra medlemmar ges möjlighet att träffas regelbundet för att dela med sig av sina erfarenheter och anekdoter.

Det här får du som medlem:

• Social samvaro med till exempel medlemskvällar.

• Eskaderturer och utflykter tillsammans.

• Gratis prenumeration på tidningen Båtliv.

• Rabatt på hyra av klubbhuset.

Bli medlem i Bergkvara Båtklubb

Medlemskap 2022

Typ Pris, per år
Hel familj 300 kr
Enskild medlem vuxen 250 kr
Pensionär 200 kr
Pensionärsfamilj 250 kr
Junior, under 19 år 175 kr

Har du frågor om medlemskap så kontakta ordförande på e-post klubbhuset@bergkvarabatklubb.se.

Alla är välkomna!

Även du som inte har båt, men som värnar om ett levande Kalmarsund. Välkommen som medlem!