Hyresavtal med ordningsregler gällande båtplats för fritidsbåtar i Torsås kommun.

Detta avtal gäller mellan Torsås Kommun och hyresgäst i kommunens fritidsbåtshamnar. Båtplatserna förmedlas och administreras av Bergkvara Båtklubb för Torsås kommuns räkning, enligt avtal mellan Torsås kommun och Bergkvara Båtklubb. Bergkvara Båtklubb förkortas BBK i avtalstexten.

För att vi ska ha så trivsamma och väl fungerande hamnområden som möjligt gäller nedanstående villkor. Detta avtal reglerar dels villkoren för den enskilde båtplatsen, dels de allmänna ordnings- och säkerhetsföreskrifter som gäller för hamnen och hela hamnområdet i övrigt.

Båtplatskontrakt_Torsas_2020

Kontraktet ska ha gått ut till samtliga som har båtplats för fritidsbåt men har du inte fått det så kan du själva skriva ut kontraktet och returnera det med ditt båtplatsnummer samt undertecknat till Bergkvara Båtklubbs postlåda som står utanför klubbhuset längs Dalskärsvägen.

Dela denna nyhet