Fel nummer har legat ute här på informationen, rätt nummer står nu nedan: 0705281661

Vid medlemsmötet den 17 november 2023 beslutades bland annat att Bergkvara Båtklubb ska boka in en sjösättnings-dag 2024. Lördagen den 11 maj är kranbil inbokad och då ska det fixas. Vi återkommer om mer detaljer längre fram.

För att detta ska fungera bra och att alla båtar hinns med den dagen, krävs en del förberedelse.  Den som vill sjösätta måste föranmäla båten och då bokas den in på en preliminär tid. Sjösättningen kommer att pågå hela dagen.

Skulle det vara så att någon som vill sjösätta sin båt med kran inte själv kan vara med den dagen, finns det medlemmar som kan hjälpa till med detta. Det gäller bara att det är väl förberett!

Anmälan sker via SMS till Hans Milesson 0705281661

Planera gärna in redan nu!

Som vanligt är det viktigt att vi kommer i god tid hjälper varandra vid sjösättningen.

Det är också beslutat att årsmötet ska bli den lördag den 23 mars kl 11:00. Det kommer en riktig inbjudan/kallelse i slutet av februari. Boka gärna in mötet redan nu.

Välkommen!